Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Balejko Antoni
(6)
Łuksza Halina
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Mowa
(3)
Pisanie
(3)
Czytanie
(2)
Dziecko
(1)
Jąkanie się
(1)
Wady mowy
(1)
Wymowa
(1)
czytanie
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Logopeda Radzi)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9325 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36824 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak usuwać wady wymowy : porady dla nauczycieli i rodziców = Kwestionariusz obrazkowy do badania mowy i prowadzenia terapii logopedycznej / Antoni Balejko. - Wyd.3 popr. i uzupeł. o głosy czytelników i kolorowy kwestionariusz mowy. - Białystok : Cop. Antoni Balejko, 1994. - 96 [28] s. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Streszczenie: Wprowadzenie; Przedmowa do wydania II; 1. Wady mowy z jakimi najczęściej spotykają się nauczyciele; 1.1. Opóźnianie rozwoju mowy; 1.2. Objawy prostego i globalnego opóźnienia rozwoju mowy; 1.3. Przyczyny; 1.4. Postępowanie; 1.4.1. Dyslalia; 1.4.1.1. Przyczyny dyslalii; 1.4.2. Jąkanie; 1.4.3. Reedukacja jąkających się; 1.4.3.1. Zaburzenia mowy spowodowane uszkodzeniem słuchu; 1.4.4. Wady mowy a upośledzenie umysłowe; 1.5. Rodzice winni uchwycić właściwy moment, aby rozwijać mowę dziecka; 1.6. Dlaczego rodzice boją się psychologa?; 1.7. Zdrowie dziecka; 1.8. Rozwój psychoruchowy; 1.9. Wiedza psychologiczna; 1.9.1. Afazja; 1.10. Co to jest afazja?; 1.11. Przyczyna afazji; 1.12. Język to okno (...); 1.13. Jak pomoc choremu z afazją; 2. Potrzeba wczesnego badania i oceny rozwoju mowy; 3. Jak rodzice i nauczyciele mają postępować z dzieckiem z wadą wymowy; 4. Budowa kwestionariusza i jego zastosowanie; 4.1. Karta mowy i karta ćwiczeń logopedycznych; 4.2. Przebieg badań; 4.3. Obserwacja w czasie badania; 4.4. Próby artykulacyjne; 4.5. Wykorzystanie kwestionariusza; 4.6. Wykorzystanie kwestionariusza do usprawnienia analizy głosek; 4.7. Wydzielenie samogłosek na początku wyrazu; 4.8. Wydzielenie spółgłosek na początku wyrazu; 4.9. Wykorzystanie kwestionariusza obrazkowego do ćwiczeń syntezy słuchowej; 4.9.1. Wykorzystanie kwestionariusza do terapii logopedycznej z dziećmi mającymi wady słuchu; 4.9.2. Wykorzystanie kwestionariusza przez nauczycieli; 5. Ćwiczenia usprawniające narządy artykulacyjne; 5.1. Ćwiczenia usprawniające wargi i policzki; 5.2. Ćwiczenia usprawniające język; 5.3. Ćwiczenia usprawniające podniebienie miękkie; 5.4. Ćwiczenia szczęki dolnej; 5.5. Ćwiczenie oddechowe; 5.6. Propozycje Ćwiczeń oddechowych; 5.7. Schorzenia układu oddechowego; 5.8. Niewłaściwie nawyki oddychania; 5.9. Znaczenie ćwiczeń oddechowych; 6. Ćwiczenia słuchowe; 7. Ocena badanego dziecka; 7.1. Wskazania i prognozy; Uwagi końcowe; Bibliografia; Kwestionariusz obrazkowy; Karta mowy dziecka; Karta ćwiczeń logopedycznych; Pomoce logopedyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40351 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39750 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9326 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej